Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

wtorek, 23 sierpnia 2016

Peace and rest

Hej!

Dość długo mnie tu nie było ale to przez brak czasu. Wiem, może wydawać się śmieszne, że są wakacje a ja piszę, że nie mam czasu. Po prostu jakoś tak mi płynął ten czas i w sumie nie myślałam o tym żeby zrobić zdjęcia na bloga. Teraz postaram się nie robić dłuższych przerw ale nie wiem na ile będzie to możliwe, ponieważ zbliża się rok szkolny może być różnie :/ ale bądźmy dobrej myśli :)

W niedzielę postanowiliśmy wybrać się do mojego chłopaka na działkę. Przy okazji zahaczyliśmy o sad sąsiada. Pozbieraliśmy trochę jabłek, które były naprawdę bardzo dobre. Mieliśmy zrobić zdjęcia w innym miejscu ale w końcu stwierdziliśmy, że tu nie będzie najgorzej.

Z resztą oceńcie sami :*













Shirt:Pull&Bear
Shorts:Bershka
Shoes:Adidas Superstar
Bracalet: Lilou


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz