Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

poniedziałek, 17 października 2016

Hello autumn!

Hej kochani!

Tak jak obiecałam jest nowy post!!
Jesienna stylizacja z odrobiną elegancji. Już dawno myślałam żeby zrobić coś bardziej chic niż casual i własnie teraz nadeszła ta pora :)

Wczoraj wybraliśmy się do parku kępa potocka w Warszawie. Pogoda nie była zbyt ładna. Mało słońca więc zdjęcia nie mają najlepszego światła no ale trudno.. nic na to nie poradzę :(
Bardzo polecam Wam ten park bo jest tam naprawdę fajnie. Mimo, że dużo nie zobaczyliśmy to i tak nam się podobało.

Jesień to chyba najmniej lubiana przeze mnie pora roku. Nie lubię ciągłego deszczu, wiatru i tej zmienności pogody. Wczoraj niby nie było tak źle chociaż trochę chłodno ale dałam radę wytrzymać z zimna i poświęcić się dla zdjęć.

Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają :)










Coat; Bershka
T-Shirt: House
Trousers: Tally Weijl
Shoes: Deezee

P.S. Jak macie jakieś pomysły na posty inne niż stylizacje to piszcie w komentarzach :*

4 komentarze:

  1. Stylizacja i zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zjawiskowo! Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń