Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu

poniedziałek, 3 października 2016

Too hard.

Hej kochani!

Dość długo mnie tu nie było ale muszę powiedzieć wam, że odkąd zaczął sie rok szkolny praktycznie ciągle siedzę przy książkach :(. Mam też cięższy okres w swoim życiu i przyznam szczerze, że kompletnie nie myślałam o zdjęciach na bloga...
Moje każde popołudnie po szkole to nauka a pózniej taniec. W weekendy obowiązki domowe i też nauka, czasem też jakieś wyjścia ze znajomymi i oczywiście spędzam ten czas z chłopakiem.
Mogłoby sie wydawać, że skoro spędzam z nim czas to czemu nie mogę zrobić posta na bloga (?) ale powiem Wam, że kiedy się już z nim spotkam to nie chce (tak to ujmę) tracić czasu na zdjęcia. Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie :)
Postaram sie już aż tak bardzo nie opuszczać w tym i pewnie niedługo pojawią się tu jakieś zdjęcia. Myślę, że jak już się wdrążę w ten tryb szkolny to pogodzę szkołę z blogiem.

2 komentarze:

  1. czekam !

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło po przeczytaniu tego komentarza 🙈
      Postaram się jutro dodać nowy post!

      Usuń